Da jeg d. 5.7 kom for at aflevere min hund, blev jeg modtaget af Susanne, som virkede lidt studs over at have taget fejl af tidspunktet for afleveringen. Jeg fortalte at Molly plejer at være i pension andetsteds og har det med at gø, når hun bliver begejstret. Dette vendte stemningen til underlig som voksede til gensidig skepsis, da jeg ikke rigtig forstod dessert-konceptets ekstra udgifter og følte mig presset til at købe dessert til min hund. Jeg fandt 10 kalveører i butikken til 65 kroner. Alt imens voksede en negativ kommunikation, hvilket medførte, at jeg indskød, det jo var min hund og ikke mig, hun skulle passe. Kort efter truede Susanne med, at hun ikke var sikker på, at hun ville passe hunden. Efter nogle minutter stadfæstede hun dette, selvom jeg skulle på flyrejse, og jeg måtte køre igen med hund og en vrede over at en forretning kan sætte kunden i en så umulig situation. Hendes forretningsmodel er ellers tydeligt beskrevet; aflysning mindre end fire uger før medfører fuld betaling, og der står ikke noget om at hun har ret til at afvise ved døren på grund af dårlig kemi med ejeren. Heldigvis havde min søde hundelufter to uger før tilbudt at passe Molly, mens jeg er på ferie, men dengang kunne jeg jo ikke bryde kontrakten med Susanne. Nu er alle jo glade, men sikke en uforudsigelig dame.