loaderimg
image

Forfatter: mail44

image

mail44

Joined In apr 2024

About Me

No info available

Activities

image
mail44 1 Reviews
Virkelig en god og positiv oplevelse hos Dyrlægehuset i Klovborg.
5.0

Virkelig en god og positiv oplevelse hos Dyrlægehuset i Klovborg. Absolut en dygtig og kompetent dyrlæge, som vi gerne bruger fremover og varmt kan anbefale. Dyrlægen Emil gav sig god tid til os, samt vores hund. Emil var yderst opmærksom på at give vores hund en god og positiv oplevelse, samt at svare på de spørgsmål vi måtte have. De bedste hilsner fra René og Benitta Lykke Andersen.

Was this review ...? Interesting 0 LOL 0 Love 0

My Listings

Photos

Contact